Trollet som gråt, bestefar forteller

(6 omtaler)

kr349

244 på lager

Trollet som gråt er en følelsesspekket og spennende eventyrfortelling, med to modige søskenbarn i hovedrollen. Fortellingen er sjangertro i struktur og full av magiske formler, rim og regler.  Boka er gjennomillustrert av forfatteren selv med fargerike, levende og uttrykksfulle tegninger som har en helt unik strek. Boka er dedikert skuespilleren, forfatteren, og illustratørens barnebarn.

Denne kan kun bestilles i vår nettbutikk.

 

Forfatter og illustratør
Nils Ole Oftebro

Redaktør
Mari V. Wulfsberg

Forlag / utgiver
Bokforlaget Mellom2permer AS

Format
Harde permer
Foliert
Sydd rygg

Høyde 32 cm / Bredde 25,5 cm
(til sammenligning er A4 29,7 x 21 cm

Pris
Kr 349,-
Senior Norges medlemmer kr 245,-

Porto
For medlemer av Senior Norge fri frakt til og med 16. november 2025. Etter dette fra kr 30,-

Språk
Norsk

Antall sider
36 illustrerte side med totalt 182 tegninger satt sammen til en tegneserie
36 sider tekst
80 sider totalt med forord

ISBN
978-82-693645-1-4

Alder
Fra 5 år

 

 

 

 

 

 

Vekt 1 kg
Dimensjoner 45 × 32 × 1 cm

6 omtaler for Trollet som gråt, bestefar forteller

  1. Christer Falck

    Kjøpte denne, først og fremst for å være grei med Nils Ole. Men så viste det seg at det var en strålende bok for barn. Min på snart tre satt i alle fall stille da jeg leste, så det tar jeg som et godt tegn. Nils Ole er en usedvanlig flink tegner. Det visste jeg egentlig, men siden han gjør så mye annet, så kommer sånt litt i skyggen.
    Alt i alt vil jeg gi full pott for Gran, Drago og Ule, som har har hovedrollene i dette deilig nostalgiske tidløse eventyret.

  2. Ingar

    Jeg har akkurat kjøpt to bøker til, totalt seks bøker har jeg kjøpt. Èn til meg selv og de fem andre bøkene blir fine julepresanger

  3. Iren Lindseth

    Kjøpte to med en gang de kom og flere nå i høst. Her elskes fortellingen og bildene av både barnebarna på 5- og 8 år, men også av mormora. Trollet som gråt er passe lang til en god lesestund med mye spenning og en god slutt. Her blir det rom for samtale om gode drømmer og skumle mareritt og til slutt omsorgen for hverandre og gleden med familien.
    Jeg anbefaler Trollet som gråt.

  4. Anne

    Weeeee i dag kom den👍🏼👍🏼👍🏼 kjempefin bok👍🏼❤️

  5. Marit

    Ei herleg evetyrbok,rikt illustrert og fantastisk gåve til born. Dei treng å lese saman med vaksne og finne gledene i entyret…
    Takk til Oftebro,med Ynskje om ei gledeleg jul og eit Godt Nytt år .

  6. Marit Johnsen

    Hei. Boken er en kjempesuksess! Leser høyt for barnebarna, og den er så spennende.
    Hilsen
    Marit Johnsen

Skriv en omtale

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *